buket-12 Kızlar ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım ve şu an 7. Haftanın içindeyim. Grip oldum ve sürekli hapşırıyorum.bu da beni korkutuyor sizce zararı olur mu
Buseyllzr buket-12 benim yıl boyu süren alerjim var günde 10 kere üst üste hapsirdigim oluyor şuan 29+5 iz cok şükür bir sıkıntı olmadı canım 🙏
BrcnSym Hafta gibi burun tıkanıklığım, su gibi akma ve hapşırma başladı 14+4 hafta olduk hala geçmedi :) doktorum bunun hormonlar dolayısıyla olduğunu ve tuzlu su kullanabileceğimi söyledi.
buket-12 Çok teşekkür ederim kızlar ya bende tedirgin oldum birşey olur mu diye çok sıkıntılı geçmiyor bir türlü