Kızlar başından sonuna 2.trimester hariç çok zor bir gebelik yaşadım. Allahıma şükürler olsun bugün bebeğime kavuştum. Sezaryan oldum dikiş acısı epey zormuş gerçekten. Annelerin hakkı ödenmez.
Ben kızımı bakıyorum, annem de bana bakıyor.
Hastane odasından sevgililer 🥲