Yaseemintopal Arkadaşlar bugün 39 haftalık oldum 4 ten beri sancım var sancımdan sonra nişanım geldi evde sancımı çekmek istiyorum sizden de dua istiyorum öneriniz var mı
Seyhan34 Yaseemintopal inşallah kolay bir doğum yaparsın bebeğin sağlıklı olur canım sıcak duş falan al iyi gelir