Eliferimm Kızlar artık 14 haftalık oluyorum karnımda adet ağrısı gibi ağrı oluyor belim ağrıyor ayağa kalkayım az durayım daha kötü oluyor yatıyorum daha iyi hissediyorum sizlerin de oluyor mu böyle 🥺
Nisa12345 Eliferimm bende bel ağrısından ölüyorum ama malum Ramazan yemek yap mutfağı topla bitmiyor işler bitmiyooor😂 hergün belim kopuyor 😂 bide mide bulantım geçmişti benim yine başladı 😂 karın ağrısı arada bi geliyor ama sanki böyle karın kasım geriliyor gibi bişey 😂
Merve234 Eliferimm bende de adet ağrısı gibi ağrılarım vardı doktorla görüştüm doğum önleyici fitil verdi. Tedbir amaçlı doktorunuzla irtibata geçmenizi oneririm
Eliferimm Nisa12345 Benimde geneli bel kasık ağrım daha az gibi ya normal sanırım içerde alan genişliyor bende bugün 13+6 yarın 14 oluyoruz artık 🥰