Nurem20 ama kendini hiç kasma benim 2 yıldır çocuğum olmuyor her gün test yapardım bütün testleri topladım attım çöpe test almayacagima birdaha söz verdim kendime çok zarar veriyordum kendime gülme özelliğimi bile kaybettim 2 yıldır çok zor şeyler bunlar.. benden tek tavsiye bekleyin zaten siz bakmasaniz bile bebeğiniz ben burdayım der 😊 Ben artık öyle düşünüyorum…