Ozlemcndr hiç birini kullanmayın, doktora danışın , ben de aynı dertten muzdariptim. 4 senedir her gün ilaç kullanıyordum ama hamile olunca doktor kullanamazsınız dedi, çok zorda kalırsan diye düşük dozajli burun spreyi verdi ama o da alışkanlık yaptığı ve damarlarda problem yarattığı burnu tembellestirdigi için asıl kendi doktorum kullanma dedi, çok zor olsada kullanmadım. okyanus suyu , tuzlu su , ılık duş , serum fizyolojik, yüksek yastık bunlarla idare etmeye çalıştım. Odanı mutlaka havalandir ve buharla nemlendir, gece daha fena oluyordum ben , burundan nefes alamadığın için ağzın açık yatıyorsun o da tıkıyor uyanıyosun boğaz ağrısı vs , hamilelik belirtisinden çok alerjik rinit yormuştu, şu an 21 haftalık oldum 2-3 haftadır rahatım en azından gece bir kere filan uyanıyorum ama hâlâ gece gündüz arka arkaya hapşırıyorum. İnşallah sen de bir an önce rahatlarsın, bir an önce tıkanıklık şişlik geçer Allah yardımcın olsun 🙏