Ceycey22 ZynpKara ben 12. Haftaya geldim daha hiç birşey yaşamadım 😅 inşallah sende yaşamazsın misler gibi geçer hamileliğin ❤️
_aren ZynpKara ben 7. Haftayla 11. Haftaya kadar koku hassasiyeti yaşamıştım sonra hepsi kesildi. Şuan 15 haftalığız ama hiçbir belirtim yok benimde.
CanselY Ben oglumda 5 haftalikken mide bulantisi ve bas donmesiyle yataktan kalkamiyordum kokuya dayanamiyordum. Bu hamileligim tam şuan 5 haftalik o kadar rahatim ki sadece sirt ve belim cok agriyor. Keske hep boyle gitse 🤦🏻♀️💕
mercimekveannesi3 ZynpKara Aşırı şanslısın bence sevinmelisin şuanlik 🤭 7. Aya giricem hala mide bulantılarım devam etmekte 🤦🏼♀️