Irmak29- çok teşekkür ederimm, şuan geçti şükür ama akşam yatmadan oldu da sabaha geçti, sanırım gün içinde ayakta durduğum ve iş yaptığım için ayaklarım şişiyo o da kaşıntı yapıyo ama dediğiniz gibi tansiyon ile alakalı da olabilir tekrarlars amutlaka baktırıcam teşekkür ederim ❤️