_aren size saçma geliyor olabilir ama bu konuda bilimsel yerli ve yabancı tıp makaleleri var. Ayrıca türkiyenin en iyi iki doktoruna ( perinatolog) gittim. Biri çapa tıp kadın doğum ve riskli gebelik ana bilim dalının kurucusu ve profesörü, diğeri de yıllar sonraki bölüm başkanı profesörü. Her ikisi de bu görüşü onayladı. Kendi gebelik takiplerimi yapan acıbademin değerli bir profesörü de aynı şeyi söyledi. Onlar bunu demeseydi de benim başıma gelenler zaten bunu doğrular nitelikte oldu. İlk 3 ay 9,5 kilo verdim. Hiç bir şey yiyemedim ama hiç bir şey. Yiyebildiğimi de 5 dk içinde geri çıkardım. Hastanelik oldum 3 kere. 9,5 kilo verdim. Ve sonuç. Ben hiç beslenemediğim halde, bebeğim her ultrasonda 10 gün öndeydi, gramı, boyu emsallerine göre öndeydi. En basit ispatı bu. İnanın oruç tutsam ilk 3 aydakinden bin kat tok geçerdi.