seon90 Gamze1351 çok şükür iyiyiz kızımla birlikte ama acayip hantal hissediyorum kendimi😂😂😂bir hafta sonra doğurmak için dua etmeye başlıcam😂😂😂
Semra12344 Gamze1351 37+1 olduk bizde. Benim bebiş kanala girmiş geçen hafta söyledi doktorum nst de de düzensiz sancım çıktı ama ben hissetmiyorum hiç bu hafta kasık ağrılarım daha çok hissetmeye başladım Cumartesi kontrol var bakalım ne yapıyor 😂🥰
Eceguldemir55 Gamze1351 37+2 olduk. Güzel gidiyor çok şükür. İkinci sezeryanım olucak ve28 ine gün aldık heyecanla bekliyoruz. 🌸sizin nasıl gidiyor
seon90 kahvesever__ deme öyle kuzum vaktini zamanını doldursun gelişimini tamamlasın öyle gelsin minnoş dünyaya🙏🏼🙏🏼🥰
Gamze1351 Eceguldemir55 valla bizim de şuan iyi gidio 35+5 haftallikekn hastanede yattım sancım ve 3 cm acilmam vardı durdurdular haftası küçük die ciğer geliştirici iğne vuruldum o iğneden sonra bebeğimin hareketelri ney azaldı sadeec döndüğünü ve kasılıo sertlesio öle beklioz bizde gününde gelsin inss 🤲😊
Minigin_annesi0 36 hafta olduk. Yarın kontrol var bakalım son durumlar ne 😍 34. Haftada 2600dü. Artık oturup kalkamıyorum kaburgalarıma batıyo sürekli yatma isteği var bu yüzden. Ayriyeten detaylı temizliğe başladım hunharca temizlik yapıyorum günlerdir 🤭🤪
Gamze1351 Minigin_annesi0 Bnmde öle valla kaburgam delincek ne yapabilirim ne oturabiliom Allah yardımcımız olsun ins 🤲
Eceguldemir55 Gamze1351 inşallah gününde gelir 🤲 çok şükür yinede o riski güzel bir haftada atlatmış ki bugünleri de görmüş daha küçük olsa daha stresli geçerdi 🙏