Edadrmz gittim ve akın azmana geçtim, iyi bir doktor çokta severim kendisini fakat görümcem bebeğini kaybetti ve tek dediği kürtaj yapalım ilk bebek olduğu için patoloji olmayacak olabilir böyle şeyler dedi fakat görümcemin plasentasında tümör çıktı ve parsiyal mol gebelik tanısı kondu ve tedavi görüyor tekrar hamile kaldığı her bebek ölürmüş tedavi olmazsa ve bunu müge hanım göremedi ultrasonda kürtajı ertelemek istediği için farklı doktora gitmiştik orda öğrendik şükür ki, bende bu sebepten akın azmana geçtim çok çok memnunum doktorumdan şuanda, doğumları akın beyde medarda yapıyor ve muayene ücreti de gayet makul tavsiye ederim