Okaradeniz Arkadaslar merhaba Alt bacaklarimda cok kramp yasiorum geceleri doktorum suda eritilen magvital die bir ilac verdi ama bu ilaci icince midem cok agrior.Siz hangi magnezyum ilaci iciosunuz.Suda eritilmeyenlerden varmidir?Mideye dokunmayacak.
Bahar54 Okaradeniz osteoformula kullaniyorum ben devlet odemiyor ilaci. Buyuk tablet seklinde ama yutmasi zor olmuyor ayni zamanda kalsiyum da iceriuor. Mide yanmasi, bulanmasi vs hicbir yan etkisi olmadi simdiye kadar. Tavsiye ederim :)
Elifnurrr Okaradeniz osteozinc verdi doktorum bana. Hap bu suda eritilmiyor direk içiliyor. Ama sigorta karşılamıyor 35₺ ya alıyorum.
rileyss Okaradeniz bana da suda eriyen vermişti doktorum, çok tatlı geldi içemedim. sonradan magnimore hap verdi
Erenreyyan Okaradeniz magosit kullanıyorum ben hap şeklinde. Suda eritileni içmek zor yaa hele mide bulantın varsa
Cerenora osteocare kullanıyorum sabahlarınuyuşmadan ağlıyordum kollarımı kullanamıyorudum. parmak uçlarım sürekli uyuşuktu bol su ile beraber şu an hiç şikayetim kalmadı.
Kanarya Magnorm vardı bende tadını hiçbeğenmedim içemiyordum, şimdi magvital kullanıyorum limonlu. Limonata gibi içiyorum :))