Hiillaall 32 haftalık hamileyim. Midem de çok fazla yanma ekşime oluyor. Gece uykumdan uyandırıyor beni. Doktor lansor verdi ama kullanmak da kararsızım. Kullanan var mı aranızda
MerveeD Hiillaall 20 li haftalarımdan bu yana 4 gune 1 sabah aç karnına içiyorum cunkı cok guzel koruyor 34 haftalık oluyorum yarın ve daha bu zamana kadar en fazla 2 hafta mıde yanması cekmişimdir maşallah diyim lansor benim kurtarıcım oldu doktorumdan binkez Allah razı olsun
NiceNice Hiillaall benim doktorum ilk kızımda vermişti 4. Aydan sonra doğuma kadar hergün içtim. Bu gebeliğimde hamileliğimin başından beri kullanıyorum. 15 mg‘lık olanını