Gizemsenol Kızlar 36. Haftadayız karın çevresi 2 hafta gerç dedi doktor ciddi birşey olur mu yaşayan olup da sağlıklı doğuran var mı birde nst de 100 sancı çıktı ama birşey hissetmedim eve geldim
Nagehaaan43 Aynı şeyi benim içinde söyledi Eskişehire sevk yapıldı hastahanede çok korkutuyorlar benimde bilgim yok sıkı takip dedi bilenler bize bilgi verebilir mi?