Herkese hayırlı geceler, bebeğimin tahmini doğum tarihi 14 temmuz. Kızım aralık doğumlu olduğu için ne alacağımı biliyordum ama yaz bebeği konusunda bir tecrübem ve fikrim yok neyi kaç tane alsam yeter mesela zıbın uzun kollu mu olmalı kısa kollu mu? Kaçar tane olmalı? Dış giyim olarak uzun kollu tulum mu alayım yoksa altı patikli üstü kısa kollu takımlar mı? Tecrübeli anneler ve yaz bebeği anneleri yardımcı olur musunuz🌸