Beyzakardak Hamişker merhaba bişey sormak istiyorum. 21+4 haftalık gebeyim. Bu zamana kadar bebeğe erkek demişlerdi bugun ayrıntılı ultrasona girdim kız dedi. Yanılma ihtimali var mı acaba böyle bişey yaşayan oldu mu
Emrem12 Beyzakardak valla canim ben oglumda 12 haftalikken gittim alaninda cok iyi bi doktordu bana direk erkek dedi sonra bidahaki muanemde doktorum yoktu diger doktora gittim ozele detayli ultrasin icin oda bana kiz dedi kafam karisti detaylida yanilma olmaz %100 kesin canim ben detayliya girdim erkek dedi bana istersen bi baska doktorada gozuk icin rahat eder
Beyzakardak 2148 özel hastaneye gidiyorum 13. Haftamda erkek demişlerdi. Bidaha hiç baktırmamıştım. Bugun detaylı ultrasonda %100 kız dedi
Karanfil_ Beyzakardak 13. Haftada cinsiyet belirlemek çok erken net olarak 16 17 den sonra söylenir o yüzden kız bence