Kardelenelisa Kızlar regilma 9 gun kala test Yaptim negatif ve 5 gün kala birdaha yaptim yine negatif 1 yıldır deniyoruz ve olmuyor umudumu kaybetmek üzereyim daha önce böyle olup hamile kalanlar varmi?
Nazyapiyo_ya Kardelenelisa hamile değilsin büyük ihtimal ama ovulasyon testini denedin mi ? Denemediysen kuallanmanı tabsiye ederim
K_k1905 Kardelenelisa mutlaka doktora gidip amh testi rahim filmi sperm testi falan bunları yaptırın çok önemli
BMelek Kardelenelisa bende 7 gun kala yapmaya basladim bir gun kala cok cok silik cizgiyle ogrendim acele etmeyin adet gunu falan yapin insallah vardir
Minnosunannesi_2 Kardelenelisa benim bir tanıdığım uzun aralıklarla üç kere test yaptı hepsi negatifti geçen hafta bir buçuk ay gecikmesi oldu yine test yaptı yine negatif çıktı sonraki gün doktora gitti doktor iki buçuk aylık hamilesin demiş umarım sizinkide olumlu sonuçlanır