Aras1905 Reyap hastanesınde Doğum yapanlar memnun kaldınızmı acaba ben gönül hanıma gıdıyorum 29 haftalığım suan Doğum şeklim bellı değil henüz Doğum yapanlar memnun kaldımı😍