Yabangulu1326 ben bunda değil ama cinsiyet.belirleme.melek te yaptırdım başka 2 sayfa da daha yaptırdım sadece melek bildi
- Haftada kız demişti 12+5 de doktorum kıza benziyor dedi meleğe attım oda kız zaten bacak arası boş dedi daha sonra doktorum 14+0 erkeğe benziyor çıkıntı var gibi dedi 14+6 da başka doktor da erkek dedi ama melek her defasında hayır kız bebek bu o çıkıntı da klitoris dedi bugün 17+4 deyim kesinleşti kızım oluyor melek bildi yani Allah’ıma çok şükür ❤️