annesi19 27+5 haftalıgız , çoğ zaman sırt üstü yatıyorum , bi sorun yaşamıyoruz , çok rahatız.. bilmedigim bir şeyler ola bilir mii?? Gerçekten zararlı mı sırt üstü yatmak??
nurcan_26g annesi19 bende hep sırt üstü yatiyodum en son doktoruma sordum asla o şekilde yatma bebeğe giden oksijeni azaltiyosun kan akışıni da dedi
Mitra annesi19 Zaten görünürde bir zararı yok ama kalbe giden kanı da etkilediği için oksijen azalıyormuş. Annesinde tansiyonu çıkabiliyor. Ben de çok zorlanıyorum ama yan yatmaya çalışıyorum. Resmen yanlarım çürüdü.
Sibel_l3 annesi19 bende o haftalar da ara ara yatıyordum ama 31 32 den sonra kendiniz öyle rahat edemiyorsunuz yan yatasiniz geliyor bide doktorlar onermiyor kordon dolanmasi falan yapiyor
Zeyzen Mitra Bende ilk haftalardan itibaren soluma yatmaya başladım Resmen dol yanım çürüdü en sevdiğim yatış şekli surtüstüydü🥺
Asli312 annesi19 Sırtımızda ana bir damar varmış, sırt üstü yatınca damara bası uyguladığımız için kan akışı yavaşlıyormuş. O yüzden bebeğe giden kan dolaşımı da yavaşlıyormuş. 16 haftadan sonra uyarmıştı benim doktorum çok sırt üstü yatmamaya çalış diye. Ben arada 3-5 dk yatıp rahatlıyorum sonra tekrar yan yatıyorum 💕
Sevoz Ben ne sırt üstü yattığımda olduğum kadar ne solda ne sağda rahat olabiliyorum. Yan yattığımda sanki kemiklerim birbirine giriyo gibi oluyo ama zararını bildiğimden sol yatmaya çalışıyorum yinede. Çoğu zaman da sırt üstü uyanıyorum
Damyavuz annesi19 bebeğe giden kan akımı azalıyormuş. Zaten çok rahatsız olup hareket ediyorlar sürekli soluna yada sağına yatmaya çalış. Özellikle soluna 😇
Fundyydrn annesi19 ben hertürlü yatıyordum valla sağlıklı bı kızım oldu😊 Allah nefes aldıracak yatış şeklin değil doktorumda önemli olan senin rahat etmen o rahattır sen sol yat sabaha nerde uyandiginin bı önemi yok demişti 😊
Mavi26 Fundyydrn aynen bana da birebir bunu dedi. Dinlenirken soluna yat o da yeter dedi. Telefona televizyona bakarken hep sol tarafına doğru olsun dedi. Yatarken pek bir önemi yokmuş, nasıl olsa pozisyon değişiyor.
Syldz45 Yani ben asla sırt üstü yatamıyorum sırt üstü yattığım zaman nefes alamıyorum tıkanıyorum sanki sizde böyle bir şey olmuyor mu
Ozgrwili Ben sirt ustu yatinca inanilmaz kalp carpintisi oluyo 1 dakika icinde falan zatem doktorum onermiyo her sefer soyluyo saga yada sola yat diyo
Zambak55 annesi19 sol tarafa yatınca bebeğe kan akışı daha iyi gidiyor ve beslenmesi için önemli hamile kalmadan önce de sol tarafıma yattıgım için hiç zorlanmadım ama şimdi 33lerdeyim istesemde sırt üstü yatamıyorum zorlanıyorum nefes alamıyorum o haftaların kıymetini bilememişim 🥲😁
anneyimmm42 annesi19 bende sırt üstü yattığımda kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor canım sola yatmaya dikkat ediyorum . Gece istemsiz sırt üstü yatmaya yapabilecek bir şey yok 🌼🦋🤭
Ceycey54 annesi19 benim Dr 28. Haftadan sonra sırt üstü yatmamalısın genelde sol tarafıma yatmamı söylemişti