Kızlar bugün öğlen doğumum gerçekleşti suni sancıyla acilmam hizli ilerledi 10 santim oldu ama bebeğin kafası aşağıya zor indi çok çabaladım ama şunu anladim ilk gebeligim zor olan sadece şancı o sancıya dayanmak Allahm doğum yapacakların yardımcısı olsun özeliklede normal dogum soru sormak isteyenler sorabilir