Denizvegokyuzu Kaanmoms bende çok fazla duydum ne olur ne olmaz aldım merak edip. Doğum sırasında telaşla kimsenin aklına gelmez bence ama bakalım 😅😅
nuriyedemir Kaanmoms arkadaşım birde müşterim yaptı faydası olmuş doğum sancınız başladığınızda o otu birine vermeniz gerekiyormuş verdiğiniz kişi siz doğumdayken ota inşirah ayetel kürsi okuyormuş o ot açıldıkça rahminiz de açılıyormuş
Denizvegokyuzu Deletedmom_110 aktarlarda satılıyor ben aktardan aldım. Tredyolda felanda var ama bulamazsanız oradan da alabilirsiniz ☺️
Denizvegokyuzu Elifkc doğum esnasında yani sancım başladığında hastaneye yatış yapılacağı zaman Bildiğim kadarıyla Suya koyuyorsun Bazı okunması gereken dualar var onlar okunuyor. bitki açıldıkca rahmin de açıldığına inanılıyor. Doğum bitince hemen sudan cikarilmasj gerekiyormuş
Suleakblt Elifkc doğumun başladığını anlayınca suya koyuluyor duaları var okunuyor doğum bitince hemen sudan çıkarılıyor
[silindi] Ben doğumumda suyum gelince anneme vermiştim o suya koydu dualarını okudu kalben çok inanmıştım baya çok da açılmış suyun içinde Şükür kolay doğumum oldu kesisiz dikişsiz oldu tavsiye ederim kızlar
suscarparimm Kaanmoms Fayda etmedi. Suni sancı çektim meryem ana otunu suyun içine koyduk surelerinide okudup o açıldı ama benim açılmam ilerlemedi sezeryana alındım
Mrvnehir208 Kaanmoms dogum sancısı çekmeye başlayınca suya konuluyor ne kadar erken açılırsa rahim de o kadar erken acilirmis etraftan yapanlar oldu bende doguma gidince yapicam inşallah
Mltmsncn Kaanmoms Pazartesi dogum yaptım, 6 cmle hastaneye gittim 10 cm e 1,5 saatte ulaştım. Ben etkisi olduğuna inanıyorum.