Kızlar 34+4 dün gece sancım vardı hastaneye gittim düzensizdi fakat 55e kadar çıktı serum verdiler bu gece yine sadece sol tarafımdan belimden kasıklarıma doğru vuran şiddetli bi sancım var ama sadece bi taraftan dediğim gibi soldan geliyor daha önce böyle bişey yaşayan var mı bu gecede gitmeli miyim hastaneye