hulyademr bende Mehmet ağara gidiyorum 😊bir ara imranada gittim daha sonra Mehmet ağar a geçtim ve çokta sevdim,çok memnunum😊 İmran hanım beni şinasi çiftçinin detaylı ultrasonuna yönlendirmişti ama ben beğenmedim, resmen a4 e basıp verdi, ölçümleri falan iyi yapıyor ama resim konusunda beklentimi asla karşılamadı. Buralı olmadığım için başka nerede detaylı oluyor bilmiyorum bu yüzden bir öneride bulunamayacağım