Minikkuss Dikiş alınırken çok acıdı mı acaba ? Benim 10 cm filan dikişim var bi başında bitane dikiş bide diğer ucunda bi dikiş daha var ortası yapıştırma gibi ama anlayamadım ne olduğunu 🙄
Sulemrahkuzey Canım benim estetikti o yüzden dikiş falan aldırmadım hiç sadece başta ve sonda vardı sanırım bi tane oda eriyip gitmişti
Hanifeak [bilinmeyen] estetik yapıştırma oluyor ama bazı hastanelerde iki ucu bir tane dikiş atıyorlar bildiğim kadarıyla bende hiçbirşey yoktu 🤗