Ovulasyon testleriyle 2 aydır deniyorum olmuyor kızıma kardeş istiyorum kızıma hamileliğim düşündüğüm ay hamile kalmıştım doğumdan beri adetim düzene girmediği için vede eşim çalıştığı için hep yanmda olmadığı için ovulasyon testi almıştım geçen ay yumurtlama ve çatlamayo gördüğüm halde olmadı bu ayda silik çizgi çıktı ama bugün kan tahlili vermiştim sevindim adetimde gecikmisti şimdi adet oldum ve tahlil sonucu da 0.1 çıktı 😭 ümidim de kalmadı artık