Essra32 18 haftalığız bizde. Bu zamana kadar hiç aksatmadım orucumu. Ama şuan geçerli bir nedenim var tutmamak için. İçimde büyüyen bir mucize var ve telafi edilebilecek bir şey diye tutmayı düşünmedim hiç. Su tüketimi, 2 3 tane vitamin ve ilaç, düzenli beslenmek, hepsi zamanında olmalı hamilelik döneminde bence. İftarda sahurda yesem içsem hepsini mide fesatı geçiririm herhalde. 🌸🙏🏼