Merhabalar ikinci gebeliğim ilki normal doğumdu bugün kontrol vardı suyu biraz azalmış ama bize cuma ya kadar yeter yani 40 olana kadar yeterli dedi ama benim içim hiç rahat değil cumartesi Sabah gel alttan muayene yapacağım bira tetiklesin doğum başlasın dedi
Doktorum alttan muayene taraftarı değil doğumu tetikliyor başlatıyor diye ama senin 40 hafta olacağı için sıkıntı olmaz doğması lazım dedi bu şekilde başına gelen varmı acaba suyu azalan bebeğin kilosu da gayet iyi dedi