Merhaba kızlar ben 21 haftalığım bu bir iki haftadır kasık tarafım da bazende göbeğimin altında sanki üc defa pıt pıt pıt oluyor bu bebek hareketi mi oluyor? Cünkü ben böyle o taraftan bu tarafa giden bir bebek yok korkmaya basladım ilk hamileliğim olunca pek bilmiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim 🙂🙏