Mervedemirctn Merhaba anneler 💃 13 haftalık gebeyim. Doktor suyun biraz az daha bol su içmen gerekiyor dedi . Sizce bunun bebeğe bir zararı olur mu ?
suscarparimm Mervedemirctn Neyin zararı bol su içmenin mi ? Suyun azlığının mı suyun azlığı ise havuç suyu ve su ile dengeleyebilirsiniz zararı yok ama sınırı korumanız gerekir erken doğum riskine katşı
Smyye1B Mervedemirctn https://www.icecekburada.com/urun/naren-sikma-probolisli-portakal-havuc-suyu-cam-250-ml Bunun iyi geldiğini söylemişlerdi 12.ci haftada yaşamıştım bende Bi süre bundan alıp içmiştim.
Smyye1B Askiletotomsu Evet su içmesi gerekiyor. Ama havuç suyununda hem bebeğin gelişimine hemde aminyon sıvısının artmasına yardımcı olduğunu biliyoruz. 😇 Daha önce bende yaşadım o yüzdn önerdim arkadaşa.
Mervedemirctn Aliyegunes havucu yiyorum gün içerisinde her gün olmasa da . Şimdilik zar zor iki iki buçuk litre su içebiliyorum