Sibelllettoo Kızlarr bebişim 7. Ayına girdi henüz bi ismi yok yavrumun. Önerilerinize açığım. Yardımcı olur musunuz
Narinci Bende 2 aylık hamileyim eğer kız olursa Sümeyye koymayı düşünüyorum rüyamda kulağıma o ismi fısıldamışlar dı 🥰belki fikir olur size sağlıklı ve hayırlı doğumlar dilerim 🙏
Sibelllettoo Narinci aminnnn hepimiz hayırla, sağlıkla, zamanında ve kolaylıkla kucağımıza alalım mücizelerimizi 😊🤲🌸