Arkadaşlar merhaaba . 2.ye hamileyim. İlk oğlumda emzirmede çok Zor günler yaşadık. Çooook. Çok acılar çektim. Aklıma geldikçe hala acı çekiyorum Hiç ayrıntıya girmeden sormak istiyorum . 2. De aynı şeyi yaşamak istemiyorum huzurlu mutlu emzirmek istiyorum çocuğu. Sorum şu , gümüş kapakları çok öneriyorlar ama hiç bi işe yaramadı diyen yorumlarda var kulllanıp işe yarayan oldumu yada başka tavsiyeleriniz varmı ??