Kızlar 22 haftamız bitmek üzere beyaz şu gibi akıntı var 2 kez fitil kullandım kullanirken azalıyor gibi oluyor ama geçmiyor özellikle wc sonrası ve sabahları daha çok oluyor bebeğin suyu iyi demişti doktor ama çok korkuyorum ya sizdede böyle durum var mi