Medine_38 Kesinlikle yaptırmalısınız bence. Bebeğin iç organalarının gelişimine bakılacak. Allah korusun oldu ki bir sorun göründü. Doğduktan hemen sonra bunu bildiğiniz için müdahalede bulunuluyor ve tedavisi gecikmiyor. Diğer türlü daha zorlu süreçlerle karşılaşılabilir allah korusun. Yaptırmanız yararlı yani. Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin