yaseminunlu merhaba canım ben Neşe:) şimdi dördüncü gebeliğim 2 oğlum 1 kızım:) 28+1 haftalik gebeyim buda erkek :) ilk oğlum 37 haftalik doğdu. Tabi ilk olduğu için tam bilmiyorum hiçbirşeyi hiç araştırma yapmadım oluruna bıraktım herşeyi:) sabah 11 gibi nişanım geldi eltime sordum bol bol akıntı geldi bende nedir dedim nişan dedi ama şancı falan yok:) kayınvalidem geldi hastaneye gittik 4 cm açılma var dedi hafta sonu olduğu için doktor yoktu beni başka bi hastaneye ambulansla sevk ettiler. Yanımda bi ebe sancim ambulansta başladı derin derin nefes alıp verdim açılma rahat olsun die yarim saat sonra hastaneye vardık ebeler alttan muayene etti çabuk çatala geç doğum başlamış dedi. Uzandım çatala ıkın dedi 2 ıkındım oğlum doğdu😘2500gr çok sağlıklı bi bebekti:)