Dilossh
Dilossh ben ilk testimi çok uyuduğum in ve 5 gün adetim geciktiği için yapmıştım. Hatta doktor ilk başta hasta olduğumu zannetti korona testi yaptı. Evde yaptığım gebelik testi anında pozitif çıktı. Çok şaşırmıştım. Ertesi gün de kan testi yaptırmıştım. Ancak laborant evdeki gebelik testinin daha güvenilir olduğunu, kanımızdaki bazı ani değişimlerin bizi kan testinde yanıltabildiğini söylemişti. Sonra tabi yine beni telaş aldı. Doktor ultrasonda görünce şükür dedim :)