pamuk_anne Bende vakum konusunda bilgi sahibi değildim. Evet kafa biraz uzuyor vakumun içine giren kısım biraz şişiyor. Ama her geçen gün eski haline geliyo ve şişlik iniyor. Eğer vakum olmasa kaç kez daha ıkınabilirdim bilmiorum o nedenle benim için kurtarıcı oldu. Şükür şu an bi sıkıntı yok bir hafta olduğunda kontrole götürcez o zamanda kontrol edecekler kafasındaki şişliği