Suyum azaldı diye yatış yapılmıştı
Doğumhanye çiktim 2 cm açılmam varmış, serum verdiler sunı sancı sabaha kadar birşey hiss etmedim. Sabah 10 da kontroll ettiler 4 cm olmui açılmam. Serumu çikartılar, altan fitil şeklinde verdiler sunı sancı o etki etti ve 4 saat içinde kolay bir doğum yaptım 😊 korkulcak birşey yok sağlıkla gelsin inşallah