Gebelik şekerim var , gün içinde kahvenin yanın da bi tane tüketiyorum çikolata yerine tatlı ihtiyacımı onunla karşılıyorum , bir değil de gün de bi kaç tane tüketsem şekerimi etkiler mi acaba ? Ya da hiçmi yememeliym . Ölçümlerim de iyi gidiyor bilemedm . Canm çok tatlı çekiyor dayanamıyrmm :(