Irmak29- ben hem kaplı hem kapsiz aldim. Evde kapsiz takacağım rahat rahat. Dışarı çıkarken kaplı takacağım çünkü kapsizlarda memeler çok yayılıyor gibime geliyor. Kaplıyı suwenden aldim, çok güzeller bir de emzirme sütyenlerinin bedenleri değişik oluyor. 8. Aya girince al bence canım. Garanti olsun.