Elifaaksoyy aynısı benimde başıma geldi.. kesenin etrafında kanama görünmüyordu..1gece hastanede yattım ve 1hafta yatış verdi doktor progrstana devam ettim.. ayağa kalkıp işe gittiğimde tekrar aynı sey oldu sonra tekrar iğne oldum 2gece hastanede 1hafta evde yattım tuvalet harici kalkma dedi doktor.. 2.de kanama kesenin etrafındaydı..çok şükür şimdi 35haftalığız kızıma kavuşmak için gün sayıyorum , korkma sadece dikkat et kendine☺️