12+5 haftalık gebeyim kızlar. Heran hissedemiyorum sadece yan yattıgım zamanlar hobegımın altına bacak aramdan yastık koyup yatabılıyorum yoksa gobegımın ustune yatmış oluyorum rahatsız hıssediyorum neyse yan yatıp yastıkla destek aldıgım zamanlar karnımda bi hareketlenme uyusma tarzı tarıf edılemez bir his var 😍 bagırsak tan gelen bişey değil bence bu adım gibi eminim gaz falan olması ımkansız o nu bılıyorum. Benım gibi bu durumu yaşayan oldumu aranızda merak ediyorum