Gzmbuga05 canım benim bol bol yoğurt yemen lazım. Mümkünse alışkanlık yapıp her gün yesen daha iyi olur.
Sade soda çok iyi geliyormuş.
Kavrulmamis kabak çekirdeği de .
Peynir ve süt de çok iyi geliyo. Magnezyum eksikliğinden oluyormuş ağrılar. Çok çektim hâlâ da çekmeye devam ediyorum