Kızlar yemekten sonra oldu nefes alamıyorum çok bişey de yemedim bi kase çorba bi parça çiçek ekmek iki kaşık pilav yediğim de bu erken doğum riskim var yatmam gerekiyo ama yatamiyorum nefes alamıyorum sizde oluyo mu olunca napiyosunuz nasıl geciriyosunuz 😔