Anneoluyorummmm Bende oğlumu kucağıma aldım çok şükür evimize geldik bugün dün spinal sezeryan oldum 😇
eso14 Anneoluyorummmm gözyaşım pıt 😢 postlarını görüyordum hep geri sayım yapıyordun…. Rabbim analı babalı büyütsün inşallah. Hayırlı evlat ola 🧿💙
Esranr95 Anneoluyorummmm Ayy gözünaydın canım merakla doğum hikayeni bekliyoruz bende pazartesi spinal olucam nasıl geçti çok merak ediyorum 🙈
Secil0127 Anneoluyorummmm sağlıkla büyüsün inşallah 🙏 ben de bugün sabah oldum kanamanız ağrınız ne durumda acaba
mucizegebelik6 Kiizzz gerçekten mi ay cok sevindim tatlım kac haftalık kac kilo doğdu saglikli dmi sıkıntı yok gözün Aydın 😍🧿
Ynme Secil0127 Ayy sen Doğurdun mu hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün canım nasıl geçti doğumun neden sezeryan oldu
Secil0127 Ynme aynen canım bu sabah doğdu🤗 benimki günü geldiği halde kanala hiç inmemişti kilosu da artınca doktorumla sezeryana karar verdik
Limeveannesi Anneoluyorummmm çok sevindim geçmiş olsun darısı bize insalalh müsait bir zamanda bana yazarsanız sorucaklarim var☺
Limeveannesi Anneoluyorummmm anadoluda doğum.yaotin galiba fiyatları nedir oda guzelmi ilgi guzelmi Bende önümüzdeki ay sezeryan doğum yapıcam duygu yardimda çok merak ediyorum neler olucak memnun kaldinmi yazarsan sevinirim😊
Anneoluyorummmm Limeveannesi Evet ben memnun kaldım odalar yenilendi çok güzel oldu. Zorunlu sezeryan 4600₺. Hemşireler falan da ilgiliydi ne zaman çağırdıysam geldiler.
Limeveannesi Anneoluyorummmm kaç günde taburcu oldunuz birde fiyata dahil çekimler diye duydum doğrumu onuda çok merak ettim varmi gerçekten