Selam kizlar;ben 2.5 yil once sezaryen doğum yaptim ama biraz önce farkettim ki sezaryen kesik yerinde sol tarafa dogru şişlik olmus elimle hissettim şans eseri eşime gosterdim hafif kizariklik da varmis korktum biraz ya 26 haftalik da hamileyim,doktoruma erken mi gitsem napsam?Basina boyle birsey gelen var mi? Üzüldum ya ya bebegim erken falan gelirse diye birde plasentasi aşagida ondan mi acaba