Malum hersey artıyor , ben önce hastane çıkış takımı aldım 5 tane aldım çok almayın zaten büyüyor giymiyor dendi , bir kaç ayaksız normal takım ve çorap aldım … artan fiyatlarla daha sonra artabilecek olan beşik ve araba aldım … indirimden 3-6,6-9 ay şeklinde beyaz cıtcıtlı aldım … Müslin battaniye vs annemler almıştı o yüzden almadım … ilerleyen haftalarda emzik biberon almayı düşünüyorum çünkü bebekler reddediliyormus ona göre alcam 😌🙌🏻 Fazla almayıp bebek büyüdükçe almayı düşünüyorum çünkü doğumdan sonra gelenler de olur bebeğin durumuna göre artık 😇Dığuran anneler yazsa daha iyi olabilir 🙌🏻