GRZ allah hepimizin yardımcısı olsun canim. Bende kan aldıramam biliyormusun? Kan tutuyor beni de , ignenin damarımda olduğunu düşündükçe midem bulanıyor tansiyonum düşüyor. Sedyede yatarak kan aldırıyorum bende ama esimle beraber gireceğiz doguma ilk kizimda ki gibi. Zaten önümüzde perde oluyor hicbirsey görmüyorsun, yanımda hemşire sürekli konuşuyor sorular soruyor eşimle sohbet ettik kızımızla fotoğraflar çekildik doktorumla konustuk. Eşim kizimi alip odaya cikti ondan sonra beni cok az narkozla komple uyutmuslar dikerken temizlerken beni . Ben uyandim asansörden iniyordum ameliyathaneye görmedim yani çıkarken ne kan gordum ne birsey hissettim allahima hamd olsun sorunsuz geçmişti ameliyatım. Insallah daha iyilerini yarin sabahta yaşarım 🙏🤲❣