Sekr5 cati muayenesinden sonra nisani gelen yada kanamasi olan var mi kanamam sabahtan beri sürüyor hiç durmadi
Zarifhnm1 Sekr5 burda okumuştum birisinin doğumunu başlatmıştı çatı muayenesi sizinde zorladı mı acaba
Ceyduygu Sekr5 Benimde çatı muayenesi sonrası kanamam oldu önce lekelenme diye gitmedim ama sonra devam edince gittim doğuma aldilar. Kanama doğum belirtisidir sancılarınız ne durumda
Cemretoprak Yani sabahtan beri oluyor sa bencede doktorunuza sorun bence . Zorlamadan kaynaklı olsa sürekli olmaz heralde
Sekr5 Ceyduygu benimde sabah lekenme diye gitmedim ama yoğunlaştı tam kan renginde değil ama kahverengi gibi ama sabahtan beri kaç peçete değiştim çok arttı yani 39 haftamdayim sancılarım ve bel ağrım var
Sekr5 Ceyduygu kan rengin nasıldı illa kan gibi olmasimi gerekiyor benim biraz koyu renkte kahverengi ama yogun
Ceyduygu Sekr5 Benim önce kahverengi sonra kırmızıya döndü hatta hastaneye gitmeden regl kanaması gibiydi. Sancılarım da vardı duş alıp uzanın geçmezse muayene olun