betiizimm şu an beni tarif ettiniz ben evlenirken kan aldırmaya gidiliyor ya o zaman bile korkudan bayılmıştım eşim gülmüştü hatta krize girdi bir türlü yenemiyordum, hayatımda hiç damar yolu açtırmadım serum takılmadı düşün ama baya evre atlattım bir kaç kez damar yolum açıldı hamile iken ama sanırım bebekle bi cesaret veriyor allahım bi tepki vermedim 2 hafta önce covid oldum kötüleştim serum takıldı vs , doktor gebelik için belirli kan tahlilleri istedi 6,7 tüp zorla verdim üstüne üstük benim kan karışmış baska biriyle tekrar bi 6,7 tüp daha verdim sanırım Allah böyle böle alıştırıyor dedim hep 😊 ama yenebildim mi tabiki hayır sadece düşünmemeye çalış canım hayatımız boyunca basımıza ne gelecek belli değil miniklerimiz için katlanmak zorundayız normal birseymiş gibi davran bakma alınırken belki biraz daha rahatlarsın